Mūsų komanda

Valda

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Esu „Boružėlių pievos“ viena iš pirmųjų kolektyvo narių.

Nuo mokyklos žinojau, kad noriu dirbti su vaikais, nes visada buvau apsupta mažųjų vaikučių. Mane žavėjo jų nuoširdumas, žingeidumas, noras vis kažką naujo sužinoti, išmokti. Dirbdama darželyje matau ir jaučiu, kokie jie visi skirtingi, jie man kaip nauja knyga, kurią skaitau ir norisi skaityti dar ir dar. Man suteikta galimybė vaikučius supažindinti su juos supančia aplinka, vertybėmis, su jiems nematytais ir negirdėtais dalykais.

Aš pati nuolat augu ir tobulėju, domiuosi naujovėmis, kad galėčiau vis kažką naujo jiems pasiūlyti. O paskui kartu eksperimentuoti, atrasti, pažinti ir stebėti jų akis, susidomėjimą. Labai gera juos apkabinti ir matyti nuoširdžias šypsenas, girdėti, kaip vaikai man sako ,,pasiilgau“ , ,,myliu tave“, tada jaučiuosi įvertinta ir esanti ten, kur turiu būti.

Kotryna

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Pedagogika mano gyvenime atsirado tarsi iš giedro dangaus. Siejau savo ateitį su psichologiją, norėjau padėti žmonėms, tačiau gyvenimas mane nubloškė kitu keliu, kuriame  atradau vaikus ir…save. Dabar kyla klausimas, ar aš jiems, ar jie man padeda gyventi. Vaikai savo judrumu, žingeidumu ir žaismingumu neleidžia man sustoti vietoje, skatina tobulėti, iš naujo moko to, ką pamirštame suaugę.

Sakoma, kad negalima grįžti į savo vaikystę, tačiau būdama su vaikais aš kartais ten nuklystu, ir vėl tampu vaiku, kuris gali nuoširdžiai reikšti savo jausmus ir mintis. Dabar jau  neįsivaizduoju savo gyvenimo be mažųjų mokytojų, viliuosi, kad ir jie manyje mato savo mokytoją, kad savo pavyzdingu elgėsiu ir gera širdimi ugdau juos laimingais žmonėmis.

Lina

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Boružėlių pievoje dirbu nuo pat darželio atidarymo. Mane jau nuo mažens labai traukė būti su mažaisiais, gal savo davė tai, jog turėjau jaunesnį brolį, su kuriuo vis tekdavo užsiimti. Esu dviejų vaikučių mama, todėl puikiai žinau koks svarbus yra dėmesys, meilė bei ugdymas. Darželyje dirbu su pačiais mažiausiais žvirbliukais, kuriuos kasdien myliu lyg savo.

Žinau kokia svarbi yra vaikystė, todėl stengiuosi kiek įmanydama kuo kūrybiškiau žvelgti į vaikų gyvenimą darželyje ir kiekvieną dieną pradėti nuo šilto apkabinimo. Juk svarbiausia jaustis mylimam bei džiaugtis gerom emocijom. O didžiausias atlygis- matyti laimingą vaiką.

Dovilė

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Mano pirmasis darbas su vaikais buvo vasaros stovykloje, jau nuo pirmos darbo dienos supratau, kad man patinka bendrauti, žaisti, ugdyti, bei spręsti problemas kartu su vaikais. Atėjusi į darželį nesijaučiau tarsi einanti į darbą, ten jaučiuosi atėjusi žaisti, juoktis, o kartais ir verkti, pažinti, suprasti mažuosiuos savo draugus.

Nepaprastas jausmas, kai turiu galimybę ugdyti Lietuvos ateities kartą, taipogi tai nepaprasta atsakomybė, todėl stengiuosi būti pavyzdys vaikams, kurie nenustoja tobulėti ir stebinti. Vaikai vis nustebina savo išradingumu, todėl ir aš stengiuosi su jais kartu tobulėti, domiuosi ugdymo naujovėmis, bei nepamištui tradicijų ir papročių. Vaikai turi nuostabų bruožą, kurio niekas kitas neturi tai vaikiškas nuoširdumas, kuriame daug jėgos.

Labai džiaugiuosi Boruželių pievos darželiu, nes čia ir vaikai ir kolegos esame viena didelė šeima, o vaikams labai svarbu jaustis kaip namuose, patogiai ir saugiai.

Aira

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Esu ne tik vaikų auklėtoja, bet ir jų draugė, patarėja, globėja bei mokytoja. Kuri visada padės, parodys, paguos, pamokys, supras ir sudrausmins kai to reikės. Esu draugiška, nuoširdi, aktyvi, supratinga, atsakinga bei labai mylinti vaikus.

Baigusi mokyklą jau žinojau, kad noriu dirbti su vaikais, tačiau tik baigusi pedagogikos studijas supratau, kad noriu dirbti su pačiais mažiausiais. Kodėl su mažiausiais? Todėl, nes jų mažasis pasaulis toks tikras ir nesuvaidintas, su daug emocijų, daug džiaugsmo, daug laimės ir šypsenų, bei daug klausimų į kuriuos atsakymų ieškome kartu. Planuojant kiekvienos dienos veiklą darželyje, stengiuosi, kad vaikai jaustųsi saugūs, mylimi, išgirsti ir reikalingi, ugdant jų savarankiškumą, atsakingumą ir kūrybingumą. Man patinka dirbti darželyje, nes čia susirenka skirtingi vaikai tiek savo asmeninėmis charakterio savybėmis, tiek įpročiais ir pomėgiais. Visada stengiuosi suprasti kiekvieną vaiką, jo norus, pomėgius bei galimybes, kad galėčiau padėti tobulėti.

Gera matyti vaikų domėjimąsi mus supančia aplinka, jų džiaugsmą pasiektais rezultatais. Man kaip auklėtojai didžiausias vaikų įvertinimas tai jų šypsena.

Deimantė

Muzikos mokytoja

Esu Deimantė – muzikos edukatorė, nuolatos besimokanti, visada kūrybiniame procese, stebinti ir siekianti atliepti šiuolaikinio vaiko poreikius.

Manau, kad mano, kaip muzikos mokytojos misija yra pirmiausia ugdyti meilę muzikai. Norėčiau, kad kuo daugiau vaikų muzikuotų ir kad tas mokymosi procesas jiems būtų malonus.

Savo darbe remiuosi patirtiniu ugdymu. Man labai svarbu įtraukti vaikus į muzikavimą per žaidimą, tyrinėjimą, šokį ar mėgstamą veiklą.  Muzikos mokytoja dirbu jau keturioliktus metus. Manau, pirmiausia, mokytojas svarbus kaip žmogus, asmenybė, o tik vėliau kaip muzikos profesionalas, specialistas. Man itin svarbus žmogiškas santykis – pagarba vaikui, pagarba žmogui. Mokytojo darbas yra atskiras menas, tam reikia didelės kantrybės, empatijos ir didelės širdies. Vaikai šiuo atveju yra geriausi vertintojai.

Pastebiu, kad 3-6 metų vaikų pasaulis yra apskritai fenomenalus dėl beribės fantazijos gelmių, laisvumo, nuoširdaus bendravimo, kas turbūt mane labiausiai ir žavi šiame darbe. Tai yra tas raktas, kodėl aš esu čia. Tikiu, kad muzika išgelbės pasaulį!

Elena

Ikimokyklinio ugdymo - muzikos mokytoja

Esu auklėtoja vardu Elena. Visą gyvenimą dirbau su vaikais. Baigus Vilniaus Pedagoginę Mokyklą dirbau  vaikų darželyje. Vėliau baigus Kauno Juozo Gruodžio koncervatorijos fortepiono klasę dirbau Birštono vaikų muzikos mokykloje. Nemaža darbo patirtis atvedė dirbti į Boružėlių pievą. Perpratau darbo specifiką radau kontaktą su vaikais. Kadangi didžioji mano gyvenimo dalis susijusi su muzika, jai skiriu nemažai dėmėsio ir šiame darbe. Labai malonu išgirsti nuoširdžius vaikų balsus, stebina kaip greitai jie išmoksta naujas daineles. Kiekvienas vaikas, yra individualus, tai galima pamatyti jų meniniuose darbeliuose.

Džiaugiuosi girdėdama iš vaikiškų lūpų savo vardą, kada jie anksti ryte su džiaugsmu atbėga į grupę. Pasitikti vaiką, dovanoti jam savo šypsenas ir geras emocijas, gauti iš jo džiaugsmą ir pasitikėjimas – tai didžiausias įvertinimas manęs, kaip auklėtojos.

Anželika

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Su vaikais jau daug metų… Neįsivaizduoju save kitame darbe… O savajį net darbu nepavadinčiau, o ir nenorėčiau vadinti. Tai yra draugystė, bendradarbiavimas… Mano pasirinktas kelias yra nuostabus tuo, kad su kiekvienu vaiku aš patenku į tą įdomu pasaulį- vaikyste, matau pasaulį vaiko akimis ir būnu nematoma kai vaikas žaidžia, duodu jam laisvę kai jam jos trūksta, ir būnu nepakeičiama kai jam reikia mano pagalbos ir palaikymo. Girdėti vaikus, jų poreikius, norus, bet ir priminti jam apie jų atsakomybės kasdieninė mano užduotis. Pasakoti ir bendradarbiauti su tėvais, juk kiekvienas tėvelis nori, kad šalia jo vaiko būtų rūpestinga auklėtoja.

Vaikai įsimyli labai greitai ir išlaikyti jų meilę ir pasitikėjima yra labai sudėtinga. Vaikus neapgausi ir viena karta praradus vaiko pasitikėjimą, atgauti jį labai sudėtinga, todėl auklėtoja turi būti tas žmogus, kurį sugebės išlaikyti  vaiko meilę ir draugystę. Buvimas su vaikais duoda galimybę parodyti pačias geriausias žmogaus savybes.

Karolina

Ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytoja, darželio vadovė

Ateina toks laikas kai jaunas žmogus turi pasirinkti profesiją ir keliauti su ja per gyvenimo kelią. Labai džiaugiuosi, kad pasirinkimą padariau ne aš, o profesija pasirinko mane. Man visada patiko būti su vaikais, bendrauti, tačiau būdama mokykoje to dar nesupratau, labai džiaugiuosi, kad įstojus į universitetą kažkas į ausį pašnabždėjo, kad turėčiau keliauti link pedagogikos… taip ir atsitiko studijuojant lingvistiką atradau vietos ir ikimokykliniam ir priešmokykliniam ugdymui, mokslams einant į pabaigą jau žinojau, kad norėsiu darželio, kur kiekvieną dieną manęs lauks laimingi vaikai, mūsų vaikai.

Labai džiaugiuosi turėdama galimybę dirbti ir kurti, bendrauti ir patirti – kiekvieną dieną. Niekada nepamiršiu kai dar 2015 m. mums su mama kilo nuostabi mintis turėti darželį, kuriame augs laimingi vaikai.

Roberta

Ikimokyklinio ugdymo - dailės mokytoja

Aš, Roberta. Esu baigusi J. Vienožinskio menų fakultetą dailės pedagogiką ir VPU įgijus dailės mokytojos kvalifikaciją. Nors turiu galimybę dirbti su vyresniais vaikais, bet didžiausias malonumas, o tuo pačiu ir iššūkis, dirbti su mažaisiais kūrėjais. Jų fantazija yra beribė, todėl ir pati galiu augti ir tobulėti, kiekviena diena yra pilna spalvų ir šypsenų. Noriu perteikti spalvų pasaulį kuriame jie jaustų magiją ir ramybę širdelėse, tai ir laikau savo misija.  Į darželį einu lyg į antruosius namus kur manęs laukia mažieji draugai. Būtent draugai, o ne auklėtiniai!

Kiekviena diena tai nauji nuotykiai ir potyriai visiems. Vaikų juokas, šypsenos, išdaigos, fantazija – tai tik keletas dalykų kurie daro šį darbą „kreizi“  ir įjungia vidinį vaiką, kuris nori kuo daugiau kurti, fantazuoti ir atrasti kartu. Stengiuosi būti jiems vyresniąja drauge, kuria jie gali pasitikėti, pasipasakoti ir nusiraminti, su kuria būna linksma ir šilta kaip namie.