Papildomos veiklos

Tikime, kad mažas vaikas iš prigimties yra labai smalsus, todėl mūsų darželyje galima išbandyti save įvairiose veiklose. Kiekvieną dieną vaikus aplanko papildomų veiklų pedagogai su savimi atsinešdami įdomybių ir patyrimo džiaugsmą.

Kiekvienas Mokytojas yra dalis šaunios komandos, kuris atneša į darželį draugišką nuotaiką, kuris atiduoda vaikams savo šilumą yra rūpestimgas. O svarbiausia mylintis vaikus.

Sportinė mankšta

Kiekvieną penktadienį skubame sportuoti ir laisvai judėti su treneriu Robertu. Estafėtės, komandiniai žaidimai, įvairių sporto šakų pradmenys. Sportas vaikam padeda atsipalaiduoti, tuo pačiu girdėti ir klausyti, “dirbti” komandoje ir palaikyti vienas kitą. Patirti laimėjimus ir mokėti priimti pralaimėjimus.

 

Keramikos pamokos

Ankstyvas rytas su mylimu keramikos mokytoju Mindaugu. Jeigu sulauktumėm svečių keramikos metu, tikriausiai pagalvotumėt, kad darželyje nėra nei vieno vaiko… Mindaugas  igijęs menų magistro laipsnį, mokytojas metodininkas, keramikos specialistas jau daug metų į darželį atneša ne tik išdegintus vaikų kūrinius, bet ir supažindina vaikus su keramikos technikos subtilybėmis, senolių buities pažinimu. Žaisdami su moliu vaikai lavina smulkiąją motoriką.

 

Teatro ABC

Teatro ABC. Įvairiapusis estetinis lavinimas per žaidimus, muzikinę ir fizinę veiklą, logopedinius užsiemimus, pasaulio pažinimą, pasakas, improvizaciją. Autorinės mokytojos Anželikos metodinės programos, kurių metu viename užsiemime naudojama daug vaiką sudominančių veiklų- tai pirštukų mankštelės, pamėgdžiojimai, liaudės žaidimai ir rateliai. Kiekvieną kartą vaikai ne tik klauso pasakų, patys dalyvauja, bet ir “įveikia” daug užduotėlių- suskaičiuoja, įvardija spalvas, pakartoja raideles, prisimena metų laikus ir kt. Per teatro užsiemimus vaikai daug improvizuoja, naudoja muzikinius instrumentus, mokosi laikytis taisyklių, padėti draugui, būti komanda. Vaikai igyja ne tik sceninių, oratorinių gebėjimų, bet ir drąsos, pasitikėjimo savimi.

 

Karoliukų vėrimo studija

Karoliukų vėrimo studija pradėjo veikti visai neseniai, bet jau per trumpą laiko tarpą tapo vaikų viena mėgstamiausių veiklų. Nuostabus žaisliukai puošia vaikų namų lentynas, tampa papuošalais mamoms, o kartais net kalėdų eglutėms. Tai padeda vystyti mąstymą, gerina rankų judesių miklumą, koordinaciją, stiprina pirštų ir rankų raumenys.
Kurdami iš karoliukų vaikai mokosi derinti spalvas, skaičiuoti, orientuotis instrukcijuose ir patirti didžiulį džiaugsmą užbaigiant savo darbą.

 

Dailė

Dailės užsiėmimuose ugdytiniai turi puikias galimybes savo esaties, pažinimo, bendravimo su kitais, vaizduotės, lavinimui. Dailė, kaip tarpdisciplininis elementas vaiko raidos eigai skatina vystytis kūrybiniam mąstymui. Mūsų darželyje dailės užsiėmimuose didelis dėmesys skiriamas spalvų terapijai, laisvo piešimo metodui, savęs pažinimui, išmokti bendrauti atsakingai tarp vieni kitų, išbandyti dailės ir technologijų pažinimą. Spalvų karalystėje vaikai sužinos kokį didelį gydantį, terapinį poveikį daro mūsų savijautai, mūsų organizmo ir asmenybės vystymuisi spalvų maišymas, subtraktyvinis spalvų išrinkimo būdas, spalvos balinimas, tamsinimas, adityvinis- erdvinis spalvų maišymo būdas, kuriant šviesos efektus, achromatinės ir chromatinės spalvos. Spalvos ne tik paveiksle , bet ir maiste, rūbuose, judriuosiuose žaidimuose, vaiko aplinkoje, jo vaizduotės išraiškoje viskas suprantama per spalvas. Vaikai mokomi atrasti pasaulį dailės išraiškos priemonėmis linija ,, dėme, spalva, kompozicija, jų dėka vaikas ankstyvame amžiuje išmoksta realizuoti save per menines raiškos priemones. Pajausdamas džiaugsmą ir pasitikėjimą teptuku, dažais, paviršiais lavina savo vidinį pasaulį, išmoksta atjausti ir suprasti kitus, psichologiškai nuramina savo vidų, gilinasi į pojūčius ir kaip juos išreikšti meninėmis priemonėmis.. Dailės užsiėmimuose menas, spalvos integruojamos į vaiko gyvenimą per gyvą patyrimą, per žaidimą ir pažinimo džiaugsmą.. Čia nepaprastai svarbų vaidmenį kuria spalvų terapija. Dailės užsiėmimų metu vaikas išmoksta būti atsakingas , atjaučiantis kitus, pasijunta mylimas ir saugus. Dailė į vaiko pasaulį ateina kaip spalvų kalba, tai vaizdų ratas ką mato akys ir vidinė išraiška ką jaučia siela- pažvelk, stebėk, matyk, pajausk, atsiskleisk, pasirūpink.

Vaikas supranta ir įsigilina į spalvotų linijų komponavimą, piešia pirštais, teptukais, gamtinėmis priemonėmis, kuria estampus , monotipijas realioje praktinėje aplinkoje. Vienos linijos fiksuoja žvilgsnį, kitos jį veda, dar kitos neleidžia nuo jo nukrypti nubrėžtos skirtingais vingiais ir posūkiais. Linija banguoja lygiai, plastiškai ritmiškai. Vaikai išmoksta ne tik meno paslapčių, bet ir praturtina pažinimo lauką, vysto kultūringą aplinką, kurdamas dailės pamokėlėse vaikas teisingas gyvenimo vertybes, nusiramina, išsako savo jausmus, įsibūna ir tampa neabejingas kito skausmui, skatinamas geraširdiškumas. Boružėlių pievoje dėstomos dailė ir technologijos, meninės išraiškos priemonės tai pagalba vaikui padaryti jo laisvalaikį prasmingu, dailė suteikia vaikui laisvę būti savimi ir tuo pačiu jaustis saugiai bendraujant su kitais.

 

Muzika

Muzikinė popietė su mokytoja Deimante. Deimante darbe remiasi patirtiniu ugdymu. Labai svarbu įtraukti vaikus į muzikavimą per žaidimą, tyrinėjimą, šokį ar mėgstamą veiklą. Muzikos užsiėmimuose gausu ne tik dainavimo, muzikos klausymosi, bet ir laisvo judesio, euritmijos, kūno perkusijos, tai viena esminių šiuolaikinio muzikinio ugdymo tendencijų visame pasaulyje. Šiuolaikiniai tyrimai patvirtina, kad judesio raiška, atspindinti skambančios muzikos savybes, itin veiksminga vaikų muzikalumo ugdymo priemonė. Improvizuoti judesiai pagal muziką padeda patirti muzikinės kalbos savybes ir jas perteikti neverbaliniu būdu ankstyvajame vaikų amžiuje.

 

Ebru

Ebru meno technikai naudojamos tik natūralios, žmogui ir aplinkai nekenksmingos priemonės. Dažai išgaunami iš gamtos. Naudojant šią techniką sukuriami originalūs, niekada nepasikartojantys raštai. Tai yra netikėta ir įdomi veikla, leidžianti kiekvienam darželio vaikui pasijusti menininku. Vaikams smagu atrasti vis naujas galimybes per judesius, naudojant lazdeles, džiaugtis procesu ir galiausiai nustebinti patį save, sukurtu savo piešiniu ant vandens. Kaip medžiagą, ant kurios atsidurs šis piešinys, naudojame ne tik popieriaus lapą, bet ir audinį, medį, keramiką. Vaikams Ebru meno terapija labai naudinga, padeda nurimti, vaikas lavina savo vaizduotę bei kūrybinius gebėjimus, tai labai smagus žaidimas, po kurio stebime kokį paveikslą pavyko išgauti.